COVID-19

      Tisztelt Vásárlóink!

      Az egyre növekvő megfertőződések száma miatt kénytelenek vagyunk egészségügyi protokollokat bevezetni:

      Belépés csak SZÁJMASZKBAN lehetséges

      Kérjük használják az Önök számára kikészített KÉZFERTŐTLENÍTŐT

      Az Önök és Munkatársaink egészsége védelmében kérjük, tarsanak minimum 1,5 MÉTERES TÁVOLSÁGOT

      Tartózkodási idő az üzletben: MAXIMUM 30 perc

      Köszönettel:

      az OFFICEPLAZA csapata

      Kiemelt Akcióink
      Ajándék Lábtámasz

      Ajándék lábtámasz minden Samurai székhez!

      Próbálja Ki

      Próbálja ki irodai székeinket bemutatótermünkben!

      Szék összeszerelés

      Irodai székek összeszerelése

      Előzetes egyeztetés alapján vállaljuk bármely irodai szék összeszerelését!

      Bővebb információ a szerelési díjakról...

      Házhoz szállítás

      Házhoz szállítás

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 40.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Kiemelt árak

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénre szabott, kiemelt árat biztosítunk!

      Bővebb információ a mennyiségi kedvezményről itt...

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog
      2021.06.15 09:00

      Élet a járvány után: az irodánk sem lesz már ugyanaz

      A koronavírus-járvány nemcsak a munkavégzésről alkotott elképzeléseinket változtatta meg, hanem általában az irodákról kialakított képünket is. Az esztétikus környezet és a kényelmes bútorok segítenek a jó munkaerő megtartásában, a közösségi helyiségek inspirálják a csapatmunkát, a személyes tér megléte pedig eddig is a ’must have’ kategóriába esett. De mi lesz velük jövőre?

      A járvány után a munkahelyek sem lesznek ugyanazok

      Több vállalat már most meglépte, egyesek pedig még csak tervezik, de egy dolog biztos: a váltott irodahasználat egyre inkább előtérbe kerül. Ez jó az alkalmazottaknak, hiszen csak akkor kell bejárniuk, amikor feltétlenül szükséges, és jó a vállalatnak, mert elegendő kisebb alapterületű helyiséget bérelni.

      Mindebből következik, hogy a klasszikus értelemben vett „ez az én helyem” munkaállomásra nem mindenkinek lesz szüksége. A 2022-es irodatrendeket meghatározza ez a „kétlakiság”, kiegészülve a pandémia alatti biztonsági óvintézkedésekkel.

       

      Csapatmunkához konferenciaterem

      Hogyan befolyásolja az egyre terjedő távmunka az irodát? A cégeknek biztosítaniuk kell, hogy a bent tevékenykedő kollégák és az otthonról dolgozók gyorsan és zökkenőmenetesen kommunikálhassanak egymással. Ha a technikai feltételek megvannak, akkor már csak a tárgyaló berendezésén kell gondolkodnunk – pontosabban tárgyalók, merthogy többre is szükség lesz.

      A jövő ugyanis efelé mutat. Csoportos megbeszélések, spontán ötletelések, nagyobb tárgyalások (értsd. nem cégen belüli, külsős partner) helyszínei lesznek ezek a terek, ahová nem elegendő néhány tárgyaló szék és egy nagy asztal – nyilván ezekre is szükség lesz.

      Arról már írtunk korábban, hogy egy kanapé mennyire (nem kicsit) képes feldobni a teret, de ezen kívül jó, ha helyet kap egy mutatós dohányzóasztal. Kanapét és ülő alkalmatosságot érdemes ugyanarról a helyről rendelni, hiszen az összeillő, egymáshoz passzoló elemek kiválasztása sokkal könnyebb.

      A biztonság mint szervezési elv

      A munkavállalók jövőben is hálásak lesznek azért, ha a munkaadó számára fontos az egészségük megóvása. A 1,5 méteres távolság betartását leginkább azzal segíthetjük elő, ha eleve több, különálló zónát hozunk létre, pl. a képen látható módon.

      Rengeteg különböző asztal közül választhatunk, a letisztult vonalvezetésű SOLANO modelltől egészen a SKYLAND ALTO ACT 1716 sarok íróasztalig. Míg a SOLANO kifejezetten a már említett váltott használatú irodák számára előnyös, addig az ALTO inkább a fix hellyel rendelkező kollégáknak ajánlott.

      Felejtsük el, hogy csupán a sarokba való! Az irodai közös teret válaszfal és plexi nélkül osztja fel, ráadásul senki sem érzi magát bezárva – és még a monitor, számítógép, telefon, nyomató mellett is elegendő hely marad.

       

      Clean desk és ami még kell

      Reggel bepakolunk, a munka végeztével lepakolunk – nagyjából így lehetne összegezni, mi is az a clean desk. A vágyott távmunkáért cserébe egész sok mindenről képesek vagyunk lemondani, így például a saját, külön nekünk fenntartott helyről is.

      Ma már olyan lehetetlen egy személyes tárgyak nélküli irodát elképzelni, mint 10 évvel ezelőtt. Néhány dologra azonban még így is szükségünk lesz, pl. irodaszerekre, amelyhez egy mozgatható tároló is jól jön – utóbbi azért remek választás, mert semmi perc alatt másik asztalhoz görgethetjük.

      Kerüljük el, hogy a ruhadarabok egymás hegyén-hátán, vagy a székeken tornyosuljanak! Öltözőszekrényekkel elejét vehetjük a kaotikus, turkálóra emlékezető irodai összképnek.

      Miért jó, ha van egy iroda?

      Mint mindennek, a home office-nak is megvannak a maga hátrányai. Az emberi kontaktot az online tér nem pótolja, és míg a munkahelyünkön elegendő egyik asztaltól a másikig sétálni, otthon kétszer is meggondoljuk, kérjünk-e segítséget, vagy inkább megoldjuk magunk a problémát. Ez az önállóság jó, de lássuk be, ha új helyen kezdünk, néhány napra elengedhetetlen a kollégák jelenléte. Utána természetesen elkezdhetünk rajta gondolkodni, mi kell a távmunkához.