Házhoz szállítás
Házhoz szállítás Magyarország teljes területén!
A megrendelt termékeket raktárkészletünktől függően rendeléstől számítva 48 órán belül házhoz szállítjuk! Minden megrendelés esetén telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat a várható kiszállítási időpontról. Az Ön igényeinek megfelelően többféle szállítási lehetőség közül választhat.
Személyes átvétel bemutatótermünkben
A megrendelt termékek személyes átvétele nyitvatartási időben, a 1135 Budapest, Frangepán u. 84/C. címen található bemutatótermünkben. Kérjük, várja meg az értesítést, hogy megrendelése mikortól vehető át!
Bemutatótermünkben készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. Személyes átvétel esetén természetesen nem számolunk fel semmilyen extra költséget!
Házhoz szállítás Budapesten
Budapesten a 40.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen házhoz szállítjuk!
A 40.000 Ft alatti megrendeléseket 2.990 Ft-os szállítási költség ellenében szállítjuk ki.
A házhoz szállítás minden esetben előzetes egyeztetés alapján, munkaidőben történik.
Házhoz szállítás Budapesten kívül
A GLS Hungary futárszolgálat és a Magyar Posta futárszolgálata (MPL) intézi a kiszállítást Budapest területén kívül, Magyarország egész területére. A csomagra törékeny minősítés, értékbiztosítás, és időgarancia vonatkozik, mely alapján kézbesítéstől számítva legkésőbb két munkanap alatt eljut a címzetthez. Ha kézbesítéskor nem tartózkodik a megadott címen, átveheti megrendelését a legközelebbi postán, vagy igény szerint kérheti a kézbesítés megismétlését is. Kérés esetén a csomagot az Önhöz legközelebbi postán is átveheti, ekkor a futár nem kísérli meg a címre szállítást.
Egyéb szállítási mód
Nagyobb mennyiségű irodai szék megrendelése esetén sok esetben közvetlenül a gyártó szállítja ki a termékeket, előzetes időpont egyeztetése után. Erről a megrendelőt előre tájékoztatjuk, a szállítási díjak pedig a fent említett normál házhoz szállítási díjak szerint alakulnak.
Egyedül öltözőszekrények megrendelése esetén alkalmazunk a fentiektől eltérő szállítási költséget, mely a megrendelt öltözőszekrények darabszámától függ, ennek díjszabásáról kollégáink tudják tájékoztatni elérhetőségeinken.
Kérjük házhoz szállítás esetén a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a terméken sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!
Amennyiben bármilyen kérdése vagy kérése merülne fel, keressen minket elérhetőségeinken!
E-mail: info@officeplaza.hu
Telefon: +36 (1) 788 7805
Mobil: +36 (20) 412 8277
Fax: +36 (1) 796 0938
Személyesen: 1135 Budapest, Frangepán u. 84/C. Iroda II. (Bejárat a Szent László utca felől)
Az OfficePlaza webáruház a teljes vásárlási folyamat során minőségi szolgáltatást nyújt Önnek. Ez alól természetesen a szállítás és átvétel sem lehet kivétel!
Amikor Ön megrendel tőlünk egy terméket, rendszerünk értesítést küld ügyfélkapcsolati munkatársainknak. Kollégáink haladéktalanul ellenőrzik a termék elérhetőségét, majd értesítik Önt a házhoz szállítás várható időpontjáról. Amennyiben a megrendelt terméket raktáron tartjuk, akár 24 órán belül ki is tudjuk szállítani.
Persze, ha Önnek úgy kényelmesebb, bemutatótermünkben személyesen is átveheti a rendelt termékeket, ez esetben természetesen nem számolunk fel szállítási költséget. Ismerje meg nyitvatartásunkat itt! Nem szeretnénk, ha Ön feleslegesen fáradna, ezért kérjük, személyes átvétel esetén is várja meg értesítésünket a termék elérhetőségéről!
Hogyan fizethet? Ahogy Önnek a legkényelmesebb!
Az OfficePlaza webáruházban egy egyszerű regisztráció után lehetősége van internetes bankkártyás fizetésre, így a vásárláshoz nincs szükség se készpénzre, se személyes találkozásra. Bemutatótermi személyes átvétel választásakor számláját készpénzzel és bankkártyával is rendezheti.
Válassza a házhoz szállítást Budapesten! Hisszük, hogy az OfficePlaza az irodai beszerzés legkényelmesebb módját biztosítja Önnek. Éppen ezért 40.000 forint feletti rendeléseit Budapesten ingyenesen kiszállítjuk az Ön által megjelölt címre, előzetes egyeztetés után, munkaidőben.
Kérjen kiszállítást bárhol Magyarországon! A Magyar Posta Logisztika (MPL) és a GLS Hungary szerződött partnereként az ország egész területén legfeljebb két munkanapon belül házhoz szállítjuk rendelését. A csomagra törékeny minősítés, értékbiztosítás és időgarancia is vonatkozik, így Ön nyugodtan hátradőlhet, hiszen rendelése teljes biztonságban van! Kérése esetén a csomagot az Önhöz legközelebbi postán is átveheti. A postaköltség 200.000 forint alatti megrendeléseknél 3.490 forint, 200.000 forint rendelési érték felett pedig a házhoz szállítás díjtalan!
Teljes irodáját nálunk rendezi be? Minden munkatársának tőlünk rendel forgószéket? Kérjen egyedi ajánlatot! Tömeges rendelés esetén mennyiségi kedvezményeket biztosítunk, a kiszállítást pedig közvetlenül a gyártó raktárából intézzük. Hívjon minket bizalommal!
Ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, ezért kérjük, bármilyen kérdéssel forduljon az OfficePlaza ügyfélkapcsolati munkatársaihoz elérhetőségeinken!