Jelszó emlékeztető
      Kiemelt Akcióink
      Ingyenes házhozszállítás Budapesten

      Házhozszállítás - MPL

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24 - 48 órán belül házhozszállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás INGYENES!

      Házhozszállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénileg megállapított akciós árat tudunk biztosítani, mely minden esetben előzetes kalkulációt igényel.

      Egyedi árajánlatért vegye fel velünk a kapcsolatot!

      Szék összeszerelés

      Az irodai forgószékek dobozban érkeznek. Előzetes egyeztetés alapján, összeszerelést vállalunk a megrendelt termékekre, az alábbi bruttó felárak szerint:

      1-5 darab forgószék esetén: 2490 Ft/db

      6-20 darab forgószék esetén: 1290 Ft/db

      21-40 darab forgószék esetén: 990 Ft/db

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

      Rólunk

      Szolgáltatásaink

      Érezte már úgy, hogy az irodai beszerzés felemészti az energiáját, miközben sokkal fontosabb munkája is lenne?  Elege van abból, hogy folyton a legjobb ajánlatok után kutat, és ezért mindent máshol kell beszereznie? Az Office Plaza azért jött létre, hogy megkönnyítse minden kis-, közép-, és nagyvállalkozás dolgát az irodai beszerzések terén, és ezzel a cégek megbízható partnere legyen az irodaellátásban.


      Office Plaza - Rólunk


      Bemutatkozik az Office Plaza

      Az iroda a munkahelyünk és sokszor szinte a második otthonunk is. Ez az a hely, ahol napjaink egyharmadát töltjük és ahol karrierünk sikereit elérjük. Nem mindegy tehát, mivel rendezzük be, és az sem, hogyan gondoskodunk a felszereléséről.

      Az irodai beszerzések sok időt és energiát emészthetnek föl, ha mindent kedvező áron szeretnénk megvásárolni, vagy nagyon költségesek lehetnek, ha mindent egy helyről szerzünk be. Vagy mégsem?

      Az irodai beszerzésnek nem kell se költségesnek, se időrablónak lennie. Az Office Plaza segít Önnek költséghatékonyan, egy lépésben megoldani mindent. Legyen szó fogyóeszközökről, kisebb vagy nagyobb gépekről vagy éppen irodabútorról, nálunk mindent megtalál. Reális áron, könnyedén, pillanatok alatt.

      Az Office Plaza a cégek megbízható partnere az irodaellátásban. Beszéljük a kisvállalkozások nyelvét, értjük a közepes cégek igényeit és biztos kézzel teljesítjük akár a legnagyobb vállalatok kéréseit is. Tudjon meg többet elégedett ügyfeleinkről!

      Az Office Plaza webáruházban több ezer terméket kínálunk Önöknek rendkívül kedvező áron. Irodabútorok, forgószékek, főnöki fotelek hatalmas választékával, prezentációs eszközök, táblák, fénymásolók széles kínálatával, bérelhető fénymásolókkal és még számos nélkülözhetetlen irodai kellékkel állunk vásárlóink rendelkezésére. Nézzen körül nálunk! 

      Mindent egy helyen!

      Az irodai munkát nagyrészt számítógép előtt ülve végezzük, miért ne tennénk ugyanígy az irodai beszerzésekkel is? Legyen szó forgószékekről, prezentációs eszközökről, létesítményüzemeltetési kellékekről vagy éppen fénymásoló bérléséről, az Office Plaza mindenben segít! Legyen szerződött ellátási partnerünk még jobb árakért, vagy válogasson egyszerűen és gyorsan webáruházunkból! Hatalmas választék és legjobb árak, rugalmas és barátságos kiszolgálás várja! Emblémáztatni szeretné a megvásárolt terméket? Nem probléma. Már másnapra szeretné a szállítást? Megoldjuk! Kipróbálná a terméket bemutatótermünkben? Szeretettel, magas színvonalú, pontos szolgáltatásokkal várjuk! És Ön mire vár még?

       

      Cégünkről

      Az Office Plaza 2006-ban alakult.

      Az volt a célunk, hogy létrehozzunk egy olyan webáruházat, amiben tényleg minden kapható, amire egy irodában szükség lehet, legyen az akár egy egyszemélyes mikrovállalkozás vagy egy többezer fős nagyvállalat irodája. Mindez pedig a lehető legolcsóbb legyen, ne csak egyes termékek, hanem az egész bevásárlókosár szempontjából. Így vásárlóink minden beszerzésüket egy helyen bonyolíthassák. Nálunk. Erről az útról azóta sem tértünk le.

      Tizenegy év alatt sok mindent láttunk már, de sose hagytuk abba a tanulást: folyamatosan fejlesztünk, állandóan bővülünk, hogy ügyfeleink számára tényleg azt nyújtsuk, amire szükségük van. Folyamatosan és tudatosan fejlődünk, költséghatékony működésünk pedig versenyképes áraink alapköve.

      Az Office Plaza működése során minden évben képes volt növelni a forgalmát és minden évben képes volt egy kicsit javulni. Vásárlóink jutalmazzák erőfeszítéseinket, mi pedig egész csapatunkkal azon dolgozunk, hogy minden igényüket kielégítsük.

      Tegyen próbára minket Ön is: nincs lehetetlen kérés, ezt bármikor szívesen be is bizonyítjuk!

      Legyen szerződött ellátási partnerünk, többé nem lesz gondja irodaszerre!

      Amennyiben Ön nem szeretne az irodai kellékanyagok rendszeres beszerzésére időt és energiát fordítani, válassza teljeskörű irodaellátási szolgáltatásunkat! Többé nem lesz gondja az irodaszerre, hiszen az Office Plaza folyamatosan ellátja Önt!

      Rugalmas szerződési feltételekkel állunk rendelkezésére, hogy az Ön irodájának raktárkészletét szükségletei szerint folyamatosan kezeljük. Szerződött ellátási partnerünkként folyamatosan ellátjuk Önt az összes szükséges irodaszerrel: a celluxtól a fénymásolási szolgáltatásig. Folyamatosan figyelemmel kísérjük igényeit és személyre szabott ajánlatokkal kedveskedünk. Partnerünkként egyedi kedvezménnyel bonyolíthatja webshopos vásárlásait, a kiszállítást pedig ingyenesen és elsőbbséggel intézzük Önnek. Bízza ránk a gondokat, legyen az Office Plaza partnere még ma!

       

       © officeplaza.hu - Office Plaza - Rólunk
      Webáruház készítés