Összeszerelés

Irodai székek összeszerelése profi szakembereink által

Az Office Plaza által forgalmazott irodai forgószékek szétszerelt állapotban, dobozban érkeznek hozzánk a gyártótól. Ez elősegíti a könnyebb szállítást, valamint a székek védelmét is szolgálja, így mi is ebben a formában továbbítjuk megrendelőink felé irodai székeinket. A doboz az összeszereléshez szükséges minden alkatrészt, csavart, imbuszkulcsot és természetesen szerelési útmutatót is tartalmaz. A székek összeszerelése egyénileg is lehetséges, bárki képes rá, aki szerelt már össze valamilyen elemes bútort.

Irodai székek összeszereléseTermészetesen az Ön kérésére munkatársaink a széket telephelyünkön összeszerelik, lefóliázzák, csomagolják és kész állapotban szállítják ki, így átvétel után azonnal használatba is veheti új forgószékét. Külön kérésre a székek összerakását az Ön telephelyén is vállaljuk.

Székeinket jelenleg bruttó 4490 Ft-ért szerelik össze kollégáink, de nagyobb mennyiség rendelése esetén természetesen egyedi ajánlatot is tudunk biztosítani az összeszerelésre. Felhívjuk azonban kedves vásárlóink figyelmét, hogy az összeszerelés díja nem kizárólag a mennyiség függvénye, bonyolultabb, időigényes szerelést igénylő termékek esetén nem biztos, hogy a fenti árból engedni tudunk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes forgószékek összeszerelése időigényes lehet. Gyakorlott munkatársaink számára ez a munka típustól függően, darabonként 20-40 percet vesz igénybe.

Kérdése van? Elakadt valamivel összeszerelés közben? Forduljon hozzánk bizalommal!

Bútor összeszerelés

 

Nálunk, az OfficePlaza-nál van lehetősége igényelni irodai bútorok összeszerelését is. Amennyiben igényt tart erre, úgy a végösszeg 20%-ért garantáltan vállaljuk.