Irodai Szék Összeszerelés
Irodai székek összeszerelése profi szakembereink által
Az Office Plaza által forgalmazott irodai forgószékek szétszerelt állapotban, dobozban érkeznek hozzánk a gyártótól. Ez elősegíti a könnyebb szállítást, valamint a székek védelmét is szolgálja, így mi is ebben a formában továbbítjuk megrendelőink felé irodai székeinket. A doboz az összeszereléshez szükséges minden alkatrészt, csavart, imbuszkulcsot és természetesen szerelési útmutatót is tartalmaz. A székek összeszerelése egyénileg is lehetséges, bárki képes rá, aki szerelt már össze valamilyen elemes bútort.
Természetesen az Ön kérésére munkatársaink a széket telephelyünkön összeszerelik, lefóliázzák, csomagolják és kész állapotban szállítják ki, így átvétel után azonnal használatba is veheti új forgószékét. Külön kérésre a székek összerakását az Ön telephelyén is vállaljuk.
Irodai szék összeszerelési díjak
- 1-5 szék rendelése esetén 3.490 Ft székenként
- 6-20 szék rendelése esetén 2.490 Ft székenként
- 21-40 szék rendelése esetén 1.490 Ft székenként
- 40 szék rebdelése felett kérje egyedi ajánlatunkat
Ezek az árak már tartalmazzák az ÁFA-t, és természetesen a számlán is szerepelnek külön szolgáltatásként.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes forgószékek összeszerelése időigényes lehet. Gyakorlott munkatársaink számára ez a munka típustól függően, darabonként 20-50 percet vesz igénybe.
Kérdése van? Elakadt valamivel összeszerelés közben? Forduljon hozzánk bizalommal!