COVID-19

      Tisztelt Vásárlóink!

      Az egyre növekvő megfertőződések száma miatt kénytelenek vagyunk egészségügyi protokollokat bevezetni:

      Belépés csak SZÁJMASZKBAN lehetséges

      Kérjük használják az Önök számára kikészített KÉZFERTŐTLENÍTŐT

      Az Önök és Munkatársaink egészsége védelmében kérjük, tarsanak minimum 1,5 MÉTERES TÁVOLSÁGOT

      Tartózkodási idő az üzletben: MAXIMUM 30 perc

      Köszönettel:

      az OFFICEPLAZA csapata

      Kiemelt Akcióink
      Ajándék Lábtámasz

      Ajándék lábtámasz minden Samurai székhez!

      Próbálja Ki

      Próbálja ki irodai székeinket bemutatótermünkben!

      Szék összeszerelés

      Irodai székek összeszerelése

      Előzetes egyeztetés alapján vállaljuk bármely irodai szék összeszerelését!

      Bővebb információ a szerelési díjakról...

      Házhoz szállítás

      Házhoz szállítás

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 40.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Kiemelt árak

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénre szabott, kiemelt árat biztosítunk!

      Bővebb információ a mennyiségi kedvezményről itt...

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog
      2020.01.23 16:31

      Ezekre az irányzatokra figyeljünk oda, ha 2020-ban irodát rendezünk be

      Egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk az iroda megfelelő berendezésére, aminek két nagyon fontos oka is van: a jó munkaerő vonzása és megtartása. Hiszen a mai világban egy korszerű munkahely folyamatosan fejlődik és munkaerőközpontúvá válik, ezáltal fokozottan figyel arra, hogy a személyzetnek olyan környezetet biztosítson, ahol jól érzik magukat.


      Azon munkahelyek, ahol inkább a személyzet közérzetére és igényeire koncentrálnak, bizonyítottan termelékenyebbek és költséghatékonyabbak, hiszen csökken az otthonról dolgozók száma, és csökken a munkaerő fluktuációja.

      Ezek mellett elemi tényezőként azt is nyugodtan megemlíthetjük, hogy egy-egy üzleti partnerrel folytatott megbeszélésünkre is kihatással lehet az iroda berendezése, ami aztán a későbbiekben a javunkat szolgálhatja. Lássuk be, a jó hírnév megkönnyíti a dolgunkat, éppen ezért nem szabad félvállról venni ezt a folyamatot.

      Minden évben újabb és stílusosabb irodatrendekkel találkozhatunk, úgyhogy lássuk, mit javasolnak a 2020-as évre a szakértők! Másként: így rendezd át!

      A fenntarthatóság fontossága


      Az iroda élettér. Brutálisan megnövekedett az igény az olyan munkahelyi bútorokra, amelyek a fenntarthatóság igényével készülnek, hiszen az éghajlatváltozás globális szinten középpontba került. Egyre több iroda törekszik arra, hogy „zöld” besorolást szerezhessen, így egyre több és több proaktív megoldást találnak arra, hogy olyan bútorokat vásároljanak, amelyek visszanyert és/vagy újrahasznosított anyagokból készültek.

      Ezt előszeretettel ki is emelik az iroda olyan pontjain, ahol jól látható a megszerzett akkreditációjuk. Szó, ami szó, a fenntarthatóság jegyében készített bútorvásárlás nem csak szép gesztus, de menő is, ahogy az is, ha kombináljuk a vadonatúj bútorokat az antik darabokkal. És még környezettudatosak is leszünk!

      Irodaberendezés 2020-ban


      A dinamikus rugalmasság


      Ne aggódj, azonnal meg is magyarázzuk! Néhány éve kezdtek el hódítani a dinamikus terek, amiket sokféleképpen lehet használni, pillanatok alatt átalakíthatók aszerint, hogy éppen mire van szükség az irodában. Ekkor ismertük meg a beltéri és kültéri belépést garázskapukon keresztül, a mozgatható zöld elválasztókat, a televíziós és videóberendezéseket, valamint a személyes kedvencünket, a lépcsős stílusú ülőhelyeket.

      Majd jöttek a többcélú terek, de e trendek következő fázisához semmi nem fogható. A dinamikus rugalmasság a mozgatható, multifunkcionális, könnyű és ergonómikus elemek új generációját jelenti, amely bútorok bármilyen helyre és célra kiválóak. A lényeg az, hogy minden helyiséget megfelelően kihasználjunk; egy pillanat alatt átalakítható lehet a tárgyaló stúdióvá, munkaállomássá vagy egy csendes privát térré - amire éppen igény van.

      És, hogy mire van ehhez szükségünk? Mozgatható falakra, könnyű és mobilis bútorokra, állítható világításra és tömérdek technológiára. Minden olyanra, amik lehetővé teszik az alkalmazottak számára, hogy az irodát azonnal átrendezhessék - akár naponta többször.

      Meséljük el, honnan indultunk


      Az emberek szeretik tudni, hogy milyen múltra tekint vissza a cég, ahol dolgoznak. 2020-ban nem a tökéletes bútorok és csúcstechnológia fogja érdekelni az alkalmazottakat, sokkal inkább az, hogy mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a munkahelyükkel. Jelen esetben az átláthatóság kulcsfontosságú.

      Ahhoz, hogy a személyzet be tudja fogadni a vállalatunk értékeit és kultúráját, meg kell mutatni a számukra, hogy mi történik a felszín alatt, mi történt a múltban. A tervezők idén arra fognak törekedni, hogy olyan irodai eszközöket állítsanak elő, amelyek az adott térben kihangsúlyozzák a termék vagy szolgáltatás mögötti emberi kapcsolatot.


      Mondjuk el az irodaberendezéssel a történetünket! Nem kell túlgondolni, nagyítsuk ki és tegyük központi helyre a fotót, ami a garázst ábrázolja, ahonnan a vállalkozásunk elindult. Vagy keressünk egy idézetet, ami illik a cégünkhöz, és írjuk fel a falra. Használjuk a logót és a szlogent több helyen, például a bögréken a konyhában. Használjuk a fantáziánkat, ne féljünk formabontók lenni - éppenn az eredetiség és az egyediség a lényeg.

      Irodaberendezés


      Közösségi terek az irodában


      Az, hogy egyre inkább digitális világban élünk, nem csak a magánéletünkre, hanem az üzleti világra is egyaránt igaz. Komoly kutatások támasztják alá, hogy jelenleg a szakemberek 70%-a legalább heti egy napot és 53%-a a hét felében biztosan otthonról dolgozik.

      Ez azt jelenti, hogy újra kell terveznünk és képzelnünk az irodaterületeket, hogy ki tudjuk elégíteni az alkalmazottak egyre gyorsabban változó igényeit és elvárásait. Ennek értelmében vonzó és kényelmes helyiségeket kell létrehoznunk, hogy elősegítsük a közösségi és komfortérzetét, valamint a közös értékeket.

      Ez egyébként nemcsak egy erőfeszítés a munkaadók részéről, hogy az alkalmazottaik elégedetten éljék meg az irodai mindennapokat, hanem folyamatosan kialakuló, új tendencia, amely mára talán elérte a csúcspontot: összeköttetést talált az alkalmazottak preferenciái és az életmód igényei alapján.

      A tökéletes irodai szociális tér kialakításához figyelembe kell vennünk a vendéglátásból származó tapasztalatokat. Étkező asztalok kellenek, egy kis bár vagy presszó, sörhűtő, kandalló, extra kényelmes bútorok, flippergép, sziklafalak, zuhanyzó, sőt egy nagy technológiai cégnél még korlátlanul használható welness részleget sem átallnak kialakítani.