Ajándék Lábtámasz

      Ajándék lábtámasz minden Samurai székhez!

      Kiemelt Akcióink
      Házhoz szállítás

      Házhoz szállítás

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Próbálja Ki

      Próbálja ki irodai székeinket bemutatótermünkben!

      Kiemelt árak

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénre szabott, kiemelt árat biztosítunk!

      Bővebb információ a mennyiségi kedvezményről itt...

      Szék összeszerelés

      Irodai székek összeszerelése

      Előzetes egyeztetés alapján vállaljuk bármely irodai szék összeszerelését!

      Bővebb információ a szerelési díjakról...

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog
      2019.04.22 09:35

      Hogyan tervezd meg a tökéletes irodád? Gondolj az ovis csoportodra! Komolyan.

      Az óvodatervezés alapelveit és példáit követve olyan irodaterület, amely nemcsak a kreativitást, a termelékenységet és a dolgozói elkötelezettséget javítja, de összehozza a csapatot és könnyebben elviselhetővé teszi a változásokat. Vagyis segít sikeressé tenni a vállalkozást.

      Hogy mi köze az ovinak az irodához? Rengeteg: a tér, ahol akár a gyerek, akár a felnőtt aktív idejének nagy részét eltölti, a funkciói által meghatározott, de építi és szolgálja a közösséget, aminek teret ad. Az óvodák tereit úgy tervezik meg, hogy fejlesszék a gyerekeket készségeit. A legfontosabb funkció a kreativitás, az együttműködés, és a teljesítőképesség magasabb szintre emelése, és mindez együtt azt eredményezi, hogy a gyerekek élvezik az oviban eltöltött időt. Világos, kényelmes, inspiráló és élettel teli terek - erre van szükség, és ezek az elvárások egy jó irodával szemben is.

      Rengetegen vannak, akik hétköznap több időt töltenek az irodában, mint otthon. Éppen ezért irodáinknak elegendő helyet kell biztosítaniuk számunkra, lehetőséget kell adniuk a jobb kommunikációra, motiválniuk kell minket arra, hogy a lehető legjobbak legyünk, a legjobban teljesítsünk, és közben egészségesek és frissek maradjunk. Mindez nem egyszerű, de ez a cél vezérli az olyan sikeres cégeket, mint a Youtube, Netflix vagy a Twitter, akik olyan otthonossá teszik irodáikat, amennyire csak ez lehetséges. De hogyan?

       

      A természetes fény szerepe

      Az óvodák a természetes fényt részesítik előnyben, az irodákban is így kell legyen. Néhány kivételtől eltekintve, senki sem szeret egy sötét zugban tevékenykedni, a legjobb rendelkezésre álló fényforrás pedig maga a Nap. Az óvodai termeket úgy tervezik, hogy nagyon sok természetes fényt kapjanak, és erre az irodában is nagyon oda kell figyelni. A rosszul megvilágított terek fejfájást, fáradékonyságot, ingerlékenységet és levertséget okoznak a bennük tartózkodóknak, napi legalább 8 órán keresztül pedig kifejezetten egészségtelenek. Az irodában biztosítsuk a lehető legtöbb természetes fény beáramlását, ahol pedig ez nem lehetséges, használjunk teljes spektrumú fényforrásokat, amelyek jól szimulálják a napsugárzást és segítenek frissen és produktívan tartani a dolgozókat.

       

      Hívjuk segítségül a színeket

      Látott már valaki szürke óvodát? Nem? Nem véletlen. A gyerekek az élettel teli, színes világot szeretik maguk körül, úgy a falakon, mint a használati tárgyaikon. Ma már tudjuk, hogy a 80-as és 90-es években alkalmazott fehér-barna irodabelső rendkívüli módon rossz hatással van a dolgozókra, növeli a stressz-szintjüket, ezáltal rontja a teljesítményt. Ez persze nem jelenti, hogy az irodánknak a szivárvány minden színében kéne pompáznia, sőt. A kutatások szerint a piros fal például rossz választás, de a vízkék és az orgonalila kitűnő az irodába. Az élénk színek is nyugodtan használhatók, de ezeket érdemes kisebb felületeken, például huzatokon behozni a térbe. A legjobb ötlet pedig, ha a kollégákat is bevonjuk az ötletelésbe, amikor festésre kerül a sor.

       

      A kényelembe érdemes befektetni

      A globális statisztika szerint a munkahelyi balesetek nagyjából 40 százaléka arra vezethető vissza, hogy a dolgozók nem ülnek elég kényelmesen az asztaluknál. E tudás birtokában már magától értetődik, miért éri meg kiváló minőségű irodabútorokba invesztálni. A legfontosabb munkaeszköz egy irodai dolgozó számára a forgószék, amiben órákon keresztül ül, ezt követi az íróasztal, de az olyan kiegészítők is sokat számítanak, mint a lábtámasz vagy a megfelelő kislámpa. A minőségi irodabútor fontosságának van egy másik nézőpontja is, ez pedig a kollégák azon érzése, hogy törődnek velük, nem holmi szedett-vedett lomokkal rendezik be a munkakörnyezetüket, hanem kiváló bútorok közt tevékenykednek.

       

      A frissesség a friss levegővel kezdődik

      Senki nem szeret fülledt, rossz levegőjű helyen tartózkodni. A rendszeres szellőztetés kiemelkedő fontosságú egy irodában, csakúgy, mint az óvodai termekben. Ezzel egyébként nemcsak a komfortérzet növekszik, de a fertőző betegségeknek is kevesebb esélyük van a győzelemre. A szellőztetés mellett egy jó minőségű légtisztító berendezés és nagy zöld növények beszerzése is kifejezetten ajánlott minden irodába. A megfelelő hőmérséklet is fontos: ülőmunkát végezni akkor lehet jól, ha a levegő 22 és 25 fok között van, és ez a nap folyamán minél kevésbé változik.

       

      Az interaktív tér maga a siker

      Az irodatér interaktivitása itt azt jelenti, hogy a hely ösztönzi az ott dolgozók közötti folyamatos kapcsolatfelvételt, vagyis az iroda akkor interaktív, ha összeköti és nem elválasztja a munkatársakat. Így van ez az óvodai csoportokban is, a gyerekek sokkal kreatívabbá válnak, mihelyst csapatban kell dolgozniuk, vagy akár csak egymás mellett rajzolnak. Éppen ezért az irodában kerüljük a kényszerű szeparációt, öszönözzük a különböző részterületeken dolgozó kollégák együttműködését. Helyezzünk el olyan bútorokat, amik segítik ezt, például az egyik sarkot rendezzük be kanapékkal, fotelekkel, babzsákokkal, dohányzóasztalokkal. Szintén jó ötlet, ha az iroda berendezésének egy részét a munkatársakra bízzuk, vagy a kollektíva együtt dekorálja ki helyiségeket. Emellet mindig adjunk lehetőséget a dolgozók magányos elvonulására, ha valamelyik dolgozónak erre van szüksége, hogy jobban tudjon koncentrálni egy adott feladatra, vagy pihenni tudjon néhány percet. Az ilyen irodákban szárnyal a kreativitás, jobban működik a csapatmunka és kisebb a fluktuáció, mindez pedig érezhető az üzlet sikerén is.