Ajándék Lábtámasz

      Ajándék lábtámasz minden Samurai székhez!

      Kiemelt Akcióink
      Házhoz szállítás

      Házhoz szállítás

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Próbálja Ki

      Próbálja ki irodai székeinket bemutatótermünkben!

      Kiemelt árak

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénre szabott, kiemelt árat biztosítunk!

      Bővebb információ a mennyiségi kedvezményről itt...

      Szék összeszerelés

      Irodai székek összeszerelése

      Előzetes egyeztetés alapján vállaljuk bármely irodai szék összeszerelését!

      Bővebb információ a szerelési díjakról...

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog
      2017.09.19 18:12

      8 tipp, hogy elkerüld a fájdalmat és a kimerültséget - Ergonómia az irodában

      Adunk néhány egyszerű irodai ergonómiai tanácsot, amelyek garantáltan segítenek elkerülni az ülőmunka okozta fájdalmat és mérsékelni a kimerültséget. Miközben növelik a termelékenységet, kevesebb stressz mellett többet és jobban teljesíthetünk az irodában. Neked is!


      Az ergonómia olyan tudományág, ami a munkahely emberközpontú megtervezését helyezi a középpontba. Célja, hogy a munkavégzés helyszíne illeszkedjen a munkavállaló képességeihez és figyelembe vegye testi adottságait, sőt korlátait is. Az ergonomikus irodai munkaállomást úgy tervezzük meg, hogy az illeszkedjen az ott dolgozókhoz, lehetővé tegye a kényelmes munkakörnyezetet a maximális termelékenység mellett és az üzleti hatékonyság érdekében.

      1. A karokat mindig alá kell támasztani! Ha ez nem történik meg, azok teljes súlya a nyak- és vállizmokra helyeződik, amelyek néhány óra múlva már komolyan görcsölnek és fájnak. Kerülni kell ezért a karfa vagy kartámasz nélküli székek használatát, különösen a több órán át számítógépen dolgozó munkavállalók esetében.



      2. Kerüljük a fej lógatását, törekedjünk a nyak lehető legkisebb, természetes irányú terhelésére! Jó ülőtartás esetén a fejet egyenesen tartjuk. Ezt elősegíthetjük a magas támlájú irodai székek használatával.

      3. A széken lecsúszott, azaz lomha testtartás nagyon káros, mert nagy nyomást helyez a hát csigolyáira. Használjunk ágyéki támasztékot vagy olyan irodai széket, amit deréktámasszal is fölszereltek. A széket olyan közel toljuk az asztallaphoz, amennyire csak lehet, így kerüljük el a nyújtózást és a támaszkodást. Húzzunk magunk alá a széket minden alkalommal, amikor leülünk!

      4. A monitort magunkkal pont szemben helyezzük el, annak legmagasabb pontja kerüljön szemünk vonalába, a billentyűzet pedig lehetőleg közvetlenül a monitor előtt legyen, hogy ne kelljen gyakran forgatnunk és billentenünk a nyakunkat.



      5. Sose telefonálj úgy, hogy a kagylót a válladdal szorítod a füledhez, mert elképesztően kényelmetlen és káros testhelyzetet eredményez!

      6. A billentyűzet és az egér közel legyen egymáshoz, hogy el lehessen kerülni az állandó nyújtózást, ami a nyakizmokat és a vállakat hamar elfárasztja, mellesleg nagyon egészségtelen is.



      7. Vigyázni kell a szemünkre, mert ez a legféltettebb kincsünk: a monitor ne legyen túl közel, legalább egy karhossznyi távolságban kell elhelyezni a testünktől. Kerüljük a becsillanásokat és a túl fényes hátteret, legjobb ha sem mögöttünk, sem a monitor mögött nincs természetes fényforrás. A szemet időnként pihentetni kell, ezt könnyedén megtehetjük, ha rövid időközönként távolra, majd felváltva közelre fókuszáljuk tekintetünket.

      8. A lábak sose lógjanak, úgy kell ülni, hogy ne lehessen őket a levegőben lóbálni! Ha a talpak nem fekszenek végig kényelmesen a padlón, a hátunkra túl nagy nyomás helyeződik. Ha a vádlik az ülés során feszülnek, az szintén nem jó, ebben az esetben használjunk lábtámaszt, vagy vigyük lejjebb a székünk ülésmagasságát.


      Ki ne akarna olyan munkakörnyezetben dolgozni, ahol minden kézre esik, a székek kényelmesek, és az ember úgy tud jól teljesíteni, hogy nap végére nem fáj minden porcikája a több órán át tartó üléstől? Na ugye! Az ilyen munkahely fokozza a dolgozók termelékenységét, akik ritkábban esnek ki a munkából, így nagyban hozzájárul a profittermeléshez. Ráadásul segít megtartani a jó munkaerőt.