Ajándék Lábtámasz

      Ajándék lábtámasz minden Samurai székhez!

      Kiemelt Akcióink
      Házhoz szállítás

      Házhoz szállítás

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Próbálja Ki

      Próbálja ki irodai székeinket bemutatótermünkben!

      Kiemelt árak

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénre szabott, kiemelt árat biztosítunk!

      Bővebb információ a mennyiségi kedvezményről itt...

      Szék összeszerelés

      Irodai székek összeszerelése

      Előzetes egyeztetés alapján vállaljuk bármely irodai szék összeszerelését!

      Bővebb információ a szerelési díjakról...

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog
      2019.04.01 16:34

      Így válassz asztalokat az irodádba

      Ha vannak nélkülözhetetlen bútordarabok egy irodában, akkor az íróasztalok és az irodai székek mindenképpen azok. Gyakorlatilag nincs olyan irodai munka, amelyhez ne lenne szükség ezekre az irodabútorokra, abban viszont jelentős lehet a különbség, hogy milyen típusúakra.


      Asztal az irodába


      Más irodák, más bútorok


      Teljesen eltérő igények merülnek fel egy nagy terű open office berendezésekor, a tárgyalóba kerülő bútorokkal kapcsolatban és más berendezés illik egy vezetői irodába. Ugyancsak eltérő szempontok fontosak, amikor egy munkavállalónak papírokkal kell dolgoznia, és amikor csak egy számítógép szükséges a munkája elvégzéséhez. A megfelelő bútor kiválasztása nem könnyű, rengeteg dolgot kell figyelembe venni. Ebben a posztunkban az irodai asztalok kiválasztásának szempontjaihoz nyújtunk Önnek segítséget.

      A méret a lényeg

      Az ideális irodatervezéshez elengedhetetlen szempont az optimális méretezés. Egyfelől figyelembe kell venni azt, hogy minden dolgozó a saját asztalánál kényelmesen elférjen, azaz elég munkateret biztosítson számára az asztal, és emellett még elég távolságot is a mellette ülőktől. Másfelől pedig az irodahelyiség méreteihez kell igazítani az asztalok méretét, hogy a helyiséget hatékonyan tudja kihasználni a vállalat a munkaállomások telepítésével, amivel végső soron a szükséges iroda mérete csökkenthető.

      A nagyobb cégek a tárgyalóikban gyakran használnak egy nagy, a helyiség közepére tett tárgyalóasztalt, amelyet körbe lehet ülni, de a kisebb vállaltoknak – ha a tárgyalónak más funkciót is tudnak adni, például prezentációkat, workshopokat tartani ott – ideális lehet, ha több kisebb asztalt használnak, amelyeket könnyen összetolhatnak, szétválaszthatnak vagy áthelyezhetnek attól függően, hogy éppen mire van szükség.

      Ha egy vezetői irodába választana asztalt, kevésbé kell spórolni a hellyel, és jobban érvényesülhetnek a kényelmi és reprezentációs szempontok. A vezetői munka hatékonyságán nagyban javíthat egy megfelelő asztal, amely mögül akár tárgyalni is lehet, ugyanakkor minden munka kényelmesen elvégezhető mellette, és nem kell folyamatosan elpakolni róla helyhiány miatt.

      A funkció fontosabb, mint a dizájn

      Amikor íróasztalokat keres az irodába, fontos szempont, hogy milyen funkciójuk lesz, kik fognak rajta dolgozni. Bár a legtöbb irodai munka természetesen számítógép előtt történik, vannak olyan munkahelyek és munkakörök, ahol akár nagy mennyiségben papírokkal kell dolgozni. A két munkatípushoz eltérő íróasztalokra van szükség, mind méretben, mind funkciókban.

      Ha az íróasztalon csak egy laptopnak vagy asztali számítógépnek kell elférnie (és esetleg egy lámpának és kevés papírnak), és egyébként is a clean desk policyt követi a cég, akkor nem szükséges olyan nagy felületű asztal a munkához, mint amilyen egy sok papírral, irathalmok között dolgozó embernek. A számítógépekhez viszont kell tudnia biztosítania például a kábelek megfelelő elvezetését vagy a monitor és a billentyűzetek megfelelő pozícióba helyezhetőségét.

      Hatékonyság és ergonómia


      Hatékonyság és ergonómia

      Azok számára, akik sok időt töltenek egy nap az asztalnál ülve, kulcsfontosságú, hogy milyen székben ülnek, de némileg az is számít, hogy milyen asztal mellett kell ezt tenniük. Érdemes a munkavállalók egészsége és teljesítményének hatékonysága érdekénen olyan asztalokra áldozni, amelyek speciális kialakításuknak köszönhetően segítik a hatékony munkavégzést.

      Ugyancsak az irodatervezés szempontjából fontos szempont az, hogy az iroda képe egységes legyen. Bár az íróasztalok magassága közel azonos (csak centimérer eltérés szokott lenni - a legjobb esetben pedig állíthatók is), a szélességben és mélységben, illetve színben és anyagban nagyon eltérő íróasztalok nem mutatnak jól, rontják az iroda összképét. Célszerű azonos termékekkel vagy azonos termékcsalád termékeivel berendezni az irodát az esztétikus megjelenés érdekében.

      A jó kiegészítők megkönnyítik a munkát

      Az asztal mellett szükség lehet kiegészítőkre is a kényelem és a rendszerezés érdekében. Az asztali munkaállomások és monitorállványok kedvelt kiegészítői azoknak, akik a munkájukat döntő részben számítógépen végzik. Ezek a kiegészítők abban segítenek, hogy a standard magasságú asztalokon személyre szabhatóan kényelmes magasságba lehessen állítani a monitort és a billentyűzetet. Ez nemcsak a kényelmet, de az egészséges testtartást is segíti, ezáltal pedig a munka hatékonyságát is javítja.


      Ne feledjük a tárolást sem


      Az asztalhoz tartozó tárolóelemek közül a legnépszerűbbek az irattartó szekrények avagy konténerek, az olyan fiókos kisszekrények, amelyek méretét pont úgy alakították ki, hogy kényelmesen elférjenek az asztal alatt. Azoknak, akik sok papírral dolgoznak, amelyeknek mindig a kezük ügyében kell lenniük, biztosan hasznos lesz az ilyen tárolóelem.