Jelszó emlékeztető
      Kiemelt Akcióink
      Ingyenes házhoz szállítás Budapesten

      Házhozszállítás - MPL

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénileg megállapított akciós árat tudunk biztosítani, mely minden esetben előzetes kalkulációt igényel.

      Egyedi árajánlatért vegye fel velünk a kapcsolatot!

      Szék összeszerelés

      Az irodai forgószékek dobozban érkeznek. Előzetes egyeztetés alapján, összeszerelést vállalunk a megrendelt termékekre, az alábbi bruttó felárak szerint:

      1-5 darab forgószék esetén: 3.490 Ft/db

      6-20 darab forgószék esetén: 2.490 Ft/db

      21-40 darab forgószék esetén: 1.490 Ft/db

      40 darab forgószék rendelése felett kérje egyedi ajánlatunkat

      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Blog

      Irodai székek és irodaeszközök szakértőktől

      2018.10.19 10:12

      Milyen eszközökre lehet szükséged egy prezentációhoz az irodában?

      Egy jó prezentáció segíti a téma megértését és az elhangzottak megjegyzését, és minél modernebb eszközökkel történik, annál lenyűgözőbb. Ezért egy iroda működése, a cég méretétől függetlenül, ma már elképzelhetetlen a kiváló prezentációs eszközök nélkül.

       

      Projektor prezentációhoz


      Ma a cégek működése már nagymértékben az online térben zajlik, és ezalól a belső munkaszervezés vagy a külső kapcsolattartás sem kivétel. Terjed a home office, a szükséges információkat el lehet küldeni elektronikus úton, és megbeszéléseket is lehet tartani telefonos vagy online platformon. Azonban vannak olyan esetek, amikor hatékonyabb vagy egyenesen szükséges a személyes jelenlét. Az ilyen meetingek – legyen szó belső projektmegbeszélésről vagy üzleti beszámoló bemutatásáról, partnerekkel folytatott tárgyalásról vagy külső előadásokról, bemutatóról – sokkal eredményesebbek, ha a részvevők számára vizuálisan is megjelenik a szóban forgó dolog, vagyis látják az adatokat.

      A prezentáció segíti a téma megértését és az elhangzottak megjegyzését, és minél modernebb eszközökkel történik, annál lenyűgözőbb lesz számukra. Éppen ezért egy iroda működése, a cég méretétől függetlenül, ma már elképzelhetetlen prezentációs eszközök nélkül. Az iroda felszerelésekor több szempontot kell figyelembe venni: milyen, kiknek szóló prezentációra használják majd az eszközöket, hol van lehetőség a prezentáció megtartására, és persze a cég költségvetési lehetőségeit.

      Belső meetingekhez, projektmegbeszélésekhez elsősorban olyan eszközök kellenek, amelyek a munkaszervezést segítik. Interaktív, brainstorming jellegű meetingekhez érdemes használni flipchart táblát, fehértáblát vagy parafatáblát, ezeken könnyen módosítható a rajtuk szereplő tartalom, és a résztvevők is hozzá tudják tenni ötleteiket a megbeszéléshez. Vannak olyan tervezőtáblák, amelyek előre felfestett rendszerrel, feladatközpontúan segítik elő a tervezés hatékonyságát: az ilyen heti, havi vagy éves feladatok áttekintéséhez ideális. A beszámolók vagy elfogadásra váró üzleti tervek, kampányjavaslatok, termékbemutatók prezentáláshoz projektort vagy írásvetítőt használnak, ehhez a vetítőberendezésen kívül csak egy felület kell, például az erre a célra szolgáló vetítővászon. Ma már nagyon jó minőségben lehet prezentálni ilyen eszközökkel, a cég igényei szabják meg, hogy belépő szintű vagy komolyabb tudású berendezést választanak.

      Prezentációs eszközök: flipchart tábla
      Ha a cég lehetőségei megengedik, érdemes kihasználni a legmodernebb eszközök nyújtotta lehetőségeket. Ma ezek az eszközök egy kisebb vállalat számára sem elérhetetlen áron megvásárolhatók. Partnerekkel folytatott üzleti tárgyalásokra vagy potenciális ügyfeleknek szóló bemutatóra pedig már mindenképpen érdemes ezeket a modernebb, nagyobb tudású eszközöket beszerezni. Projektorból FullHD vagy 4K minőségben vetíteni képes eszközt, a tárgyaló asztalaira dokumentumkamerát. Minőségi prezentáció már szinte elképzelhetetlen interaktív táblák, és hozzá tartozó okoseszközök (technikai háttér, digitális tollak) – ezek egyébként gyakorlatilag bárhol használhatók, hiszen szinte bármilyen felületet képesek interaktívvá változtatni.

      A felszereltség szempontjából az is fontos, hogy a prezentáció megtartására hol van lehetőség. Egy nagy irodában, irodaházban nyilvánvalóan nem okoz gondot bizonyos tárgyalótermekben kialakítani a megfelelő prezentációs lehetőséget, beépített projektorral és a vetítésre alkalmas felülettel, falra vagy plafonra szerelt elektromos vetítővászonnal. Ilyen esetekben már érdemes nagy felbontású, legalább FullHD, de akár 4K minőségű képalkotásra képes projektort használni, és okoseszközökkel felszerelni a tárgyalót. Egy kis iroda, amely a helyiségeket több célra használja, és nincs állandó, dedikált helyisége az előadásoknak, a tárgyalóteremben el tud helyezni mobil display-szetteket vagy mobil vetítővásznakat, amelyre tetszőlegesen lehet hordozható írásvetítővel vagy projektorral vetíteni egy erre a célra szolgáló állványról. A mobil vásznak is kiváló minőségűek, érdemes FullHD minőségben vetíteni rájuk, de belső használatra a belépő szintű projektorok is megfelelőek lehetnek. Az okostáblák ugyanilyen egyszerűen használhatók, nincsenek helyhez kötve, bárhol képesek betölteni a funkciójukat.