Szolgáltatásaink
|
A megrendelt termékeket raktárkészletünktől függően rendeléstől számítva 24 - 48 órán belül házhoz szállítjuk! Minden megrendelés esetén telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat a várható kiszállítási időpontról. Az Ön igényeinek megfelelően többféle szállítási lehetőség közül választhat. |
![]() |
Az Office Plaza webáruházában, illetve bemutatótermünkben is többféle fizetési mód közül választhat. Megrendelését rendezheti készpénzben, bankkártyával, és banki átutalással is. |
![]() |
Ha Ön nagyobb mennyiségben szeretne vásárolni tőlünk irodai széket, irodaszert, öltözőszekrényt, vagy bármilyen általunk forgalmazott terméket, bizalmát személyre szabott ajánlattal háláljuk meg! A kedvezményes ár egyedi, minden esetben függ a megrendelt termékek típusától és darabszámától. |
![]() |
Vállaljuk az összes általunk forgalmazott irodai szék összeszerelését, melyet tapasztalt szakembereink végeznek el. |
![]() |
Az iroda ellátása, a kellékanyagok, papíráru és más fogyóeszközök rendszeres beszerzése időigényes és fárasztó lehet. Ne hagyja, hogy mindez elvegye erejét és energiáját: bízza ránk irodája rendszeres ellátását, Ön pedig foglalkozzon az üzlettel! |
![]() |
Teljes körű garanciális ügyintézés Az Office Plaza a teljes vásárlási folyamat során minőségi szolgáltatást nyújt Önnek! Webáruházunk csak kiváló minőségű, első osztályú termékeket forgalmaz, melyekre minden esetben gyártói garancia vonatkozik. Ezen időtartam alatt teljes körű garanciát vállalunk partnereinkkel együtt minden nálunk vásárolt termékre. |