Jelszó emlékeztető
      Kiemelt Akcióink
      Tanúsítvány
      SSL Certificate
      Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
      Ingyenes házhoz szállítás Budapesten

      Házhozszállítás - MPL

      A megrendelt termékeket rendeléstől számítva 24/48 órán belül házhoz szállítjuk raktárkészletünkől függően!

      Budapesten 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás INGYENES!

      Házhoz szállítással kapcsolatos további információk és díjak itt...

      Mennyiségi kedvezmény

      Nagyobb mennyiség rendelése esetén egyénileg megállapított akciós árat tudunk biztosítani, mely minden esetben előzetes kalkulációt igényel.

      Egyedi árajánlatért vegye fel velünk a kapcsolatot!

      Szék összeszerelés

      Az irodai forgószékek dobozban érkeznek. Előzetes egyeztetés alapján, összeszerelést vállalunk a megrendelt termékekre, az alábbi bruttó felárak szerint:

      1-5 darab forgószék esetén: 3.490 Ft/db

      6-20 darab forgószék esetén: 2.490 Ft/db

      21-40 darab forgószék esetén: 1.490 Ft/db

      40 darab forgószék rendelése felett kérje egyedi ajánlatunkat

      100% Garancia

      Szolgáltatásaink

      Forgószék összeszerelés

      Ingyenes házhoz szállítás

      Készpénzes, bankkártyás, átutalásos fizetési lehetőségek

      Mennyiségi kedvezmény

      Teljes körű garanciális ügyintézés

      Az Office Plaza a teljes vásárlási folyamat során minőségi szolgáltatást nyújt Önnek! Webáruházunk csak kiváló minőségű, első osztályú termékeket forgalmaz, melyekre minden esetben gyártói garancia vonatkozik. Ezen időtartam alatt teljes körű garanciát vállalunk partnereinkkel együtt minden nálunk vásárolt termékre. 100% Garancia

       

      Irodagépeink minden esetben mellékelt jótállási jeggyel érkeznek, amelyen a garanciális szerviz elérhetőségeit is feltüntették. Meghibásodás vagy minőségi kifogás esetén a garancia ezen helyeken érvényesíthető.

      Irodai székeink esetében a garancia a vásárlást igazoló számla ellenében érvényesíthető. Az ügyintézés megkezdéséhez kérjük, panaszát e-mailben jelezze nekünk. Ahhoz, hogy panaszát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk, kérjük levelében írja meg a termék nevét, típusszámát, a vásárlás időpontját, részletezze a problémát, és ha lehetséges, mellékeljen képet is a hibáról.

      Kollegáink bejelentését követően 48 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot, egyeztetnek a gyártóval, majd megteszik a szükséges lépéseket a szék javítására vagy cseréjére vonatkozóan.

      Amennyiben az Ön irodai székére már lejárt a garancia, a javítás és alkatrészpótlás ügyében akkor is forduljon hozzánk bizalommal, szívesen segítünk!

      Kérjük, vegye figyelembe, hogy az irodaszékeken végzett módosítások (pl. átkárpitozás) a garancia elvesztését vonják maguk után!